linnwallander

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av linn wallander - 10 januari 2011 22:13

Hejhej 

har nyss tittat på familjen annorlund och det okända , spårlöst verkade tråkigt den här veckan och de okända är ju alltid bra ! :)


asså , alla ni e jävligt dåliga på att komentera om jag får säga de själv ! 

jag ska börja skriva fråger till er oxå ! D:

får vi se om ni svarar ;)

eller är de krångligt att kommentera här ? :o


jag har bestämt mig för massa fler saker än dom jag skrev förut , ni som missade de kan klicka här så får ni se den listan först då . 


  • Jag ska ta tag i skolan och va med på alla lektioner och verkligen försöka få bra betyg.
  • jag ska tänka på vad jag säger och gör , innan jag gör det.
  • jag ska komma ihåg den där j**** skåpnyckeln varje dag
  • sen ska jag äta / smaka lunchen på skolan VARJE dag , även om de är något jag vet att jag inte tycker om.
  • jag ska inte gå på ica på rasterna
  • ska inte dricka cola och skit på skolan
  • jag har nog antagligen godisförbud i 3 månader nu oxå för att jag la ut nåt på fb , att om 50 gillade skulle jag ha godisförbud i 3 månader . På lördag blire cola och gurka :D

hihi , :)


                                            


första bilderna på hugo , när han va mindre..

sen jag och isabelle , dans , sommaravslutningen -10

issa som bebis , hugo pugo , sen dom bästa då på slutet .


Av linn wallander - 10 januari 2011 19:32

Skippar ''fyra avtändande saker'' .

så jag lägger in 5 bloggar jag kollar på varje dag ist.


1. Emmas blogg

2. Linnea & christels blogg

3. Linas blogg

4. Fridas blogg

5. Benjamins blogg


sen kollar jag på massa fler oxå ! :)



imorse vaknade jag klockan halv sex hos isabelle , vi gick och la oss vid nio.  aja , vi fixa oss och de och fick en halvtimmes tid över då ! :p

men sist höll vi på o missa bussen , så vi skulle va säkra nu , oxå trodde jag att vi skulle ligga och dra oss i en kavrt men båda vakna rätt pigga faktiskt ! :)


sen va de ju skola , jätte tråkig & jobbig dag va de. 

men varför behöver vi inte gå in på , för de e de ingen som vet , och de e de ingen som behöver veta heller! :)


oj oj oj , nu börjar ju familjen annorlunda , sen äre ju spårlöst , o dom programmen måste man ju se ! :)


pussi

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards