linnwallander

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av linn wallander - 7 januari 2011 16:07

Hej hej nu sitter jag här med frida ! :)


tahah vi svulla godis , och laddar ner en film , hon har tage lite kort , vi har laddat ner dum och dummare , vi får se om vi hittar någe bättre kanske. :)

 

aja vi får lägga upp bilder sen nån gång typ inmorgon när hon har laddat över dom på datan eller någe :)


haha pusshejdå

Av linn wallander - 7 januari 2011 10:55


  • Hur jag och andra kommer se ut om 20 år
  • Pengar.
  • Skolan.
  • Killar.
  • Kompisar.
  • Saker som folk säger till mig.
  • Hur mitt liv kommer bli.

vet ni vad jag kom på ?

eller de e klart ni inte vet de ..

men aja , jag kom på att listan blir mindre och mindre för varje dag :p

Av linn wallander - 7 januari 2011 10:25

hej hej , 

nu e jaqg faktiskt riktigt stolt över att jag klarade att gå upp 10 !

min låssas pappa kommer och hämtar mig och min syster , och sen åker vi till brunflo , jag och min syster MÅSTE ha godis ! :p


aja , sen åker vi till ede och hämtar frida sötnosen ! :)

och sen ska hon sova hos mej , ska bli jättekul   


hahah lol , direkt när jag starta datan, börja jag blöda näsblod ;s  

mahahah , tycker dom smpå figurerna är lite roliga de finns typ över 100 stycken :D tahahah


pusspusshejhejdådå



  

mahahaha , jag älskar verkligen killen !

han e så jävla skön så de finns inte :p

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards