linnwallander

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av linn wallander - 8 januari 2011 20:05

hejhej .

nyss åkte frida hem , vi har haft superkul !

Måste göras om någon dag , helt klart !


aja , vi kunde verkligen inte sova igår , vi låg uppe till3 , och jag vaknade tio ,  men sen läste jag tills halv tolv , och då väckte jag frida för då va jag hungrig ! 

sen gick vi ut och åkte stjärtklapp , kanske kommer videos sen tahah , sen åkte vi pulka efter skotern ! Jätte kul va de , sen typ gjorde vi inte så mycke mer , tog kort , dansade , gjorde fler videos , sen åt vi middag , satt vid datan sen åkte hon hem ;/


typ 5 min efter kom gabriella , annie och felix hem . 

och jag bytte om till myskläder , satte mej vid datan , sen har jag inte gjort nåt mer . torr de e fångarna på fortet nu elller nåt , så de ska jag se på ! 

puss puss 

Av linn wallander - 8 januari 2011 20:01

Ja , bilden säger allt . lol :)

  

För er som kanske inte kan titta på bilden , eller är blind eller nåt sånt skit.


1. Zac Efron.

2. Taylor Lautner.

3. Robert Pattinsson.

4. Justin Bieber.

5. Darin Zanyar.

6. Erik Segerstedt.


moahaha

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards