linnwallander

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Av linn wallander - 5 januari 2011 16:52

Hej hej , nu har jag åkt till papap , jag åkte med mamma & lars , mamma skulle in på nån middag & dans eller va de va :p

aja , jag somna ju såklart i bilen.. då komemr jag somna typ tre ikv igen . :/


shit här kommer en lista som måste göras/kan va kul o göra.


  • Härmar christel lite me o spara alla mina kvitton , jag får ungefär 1000 i månaden när mamma har dragit bort mobil räkningen . och då ska jag se hur mycket pengar jag slösar på viktiga och oviktiga saker.
  • Sen ska jag lägga mig max halv elva varje skoldag , bara för att jag ska orka med bättre , och dom senaste dagarna har jag inte vart på så bra humör , ja blir sur för minsta lilla , t.e.x två dagar i veckan har jag nästan somnat på golvet efter ett dampanfall när jag inte hittar min mössa . och det är INTE bra !
  • Jag ska börja läsa mer ! jag sitter bara vid datan när jag hr tråkigt , men nu har min syster fått/köpt två bra böcker , ch jag vill läsa båda två.
  • Jag ska lägga undan 100 eller 200 varje månad till mitt sparkonto.
  • jag ska inte köpa godis & drick på vardagar. max en gång isf .
  • jag ska hjälpa till och städa , laga mat och fixa här hemma , :)
  • ja ska hålla ordning på mitt rum !
  • inte slänga frukt i min sopkorg.

Haha nu kom jag in på mindre viktiga saker där nere. 

Aja , nu ska jag gå o va lite social med pappa ! 


pussilipuss :p



  

Där e ena boken , den handlar om det här arboga mordet som hände , Man fastnar för boken och gråter lite ..hehe


  

Sen den här boken , med blondinbella .

den är säkert också jättebra , :)

 
 
Ingen bild

Linda

5 januari 2011 19:53

Var rädd om boken är du gullig ! Vill ha tillbaka den hel ; ) Kram

linn wallander

6 januari 2011 13:34

klart jag är rädd om den ! :)
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn wallander - 24 januari 2011 21:00

  nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bl...

Av linn wallander - 23 januari 2011 16:43


haha seriöst nu tar ja bort min blogg ;D   eller ja tar bort den om en vecka eller nåt sånt ;D kul kul :D ahhahab ehjedåå :*PPP   bilden bästa benjamin gjorde ! :)   www.thecools.blogg.se ...

Av linn wallander - 23 januari 2011 16:29

  du vet vad andvänder du för smink ? vilka bloggar tittar du ? vem e söt ? vem hatar du ? :)   sara vem är din bästa vän ? <3   olle vad är din största önskan ?  favoritkläder ?    leg yes my säg de på svenska vem har bäst stil av...

Av linn wallander - 21 januari 2011 18:35


schnygg mobil man har (y)      nerå men den e inte så fin , den har ingen miitten knapp så tänk er den där med vitt och svart i mitten istället, rätt svårt o trycka för mig som klippte naglarna igår :p men min fina riktiga mobil gick ju sönd...

Av linn wallander - 20 januari 2011 23:09


nej men seriöst , fråge stundssak?:p   de får bli en sån :) svarar på frågerna på söndag! :) o ja lovar att svara ärligt :) hihi       bild sen somras  ...

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards