linnwallander

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av linn wallander - 2 januari 2011 22:10

Hej , nu e klockan tio över tio ,  så jag ska snart gå och lägga mej , 

har nyss tittat på fb . 

De va nåt man skulle gilla så fick man se 74 bilder , som skulle choka en , och de gjorde dom verkligen.


Vissa skrattade man nästan ihjäl på , de kallas humor .

och vissa andra höll man på o ramla av stolen , de kallas skräck :p



tahahah tycker ni ska titta :p


tryck här så kommer ni dit direkt.

Av linn wallander - 2 januari 2011 20:50

Bilder sen nyår här.

Sen måste jag göra ny header , men orkar verkligen inte ! :(

tror jag ska be nån göra en fast inget vill säkert. 

ja kan ju göra sj oxå ;)

haha puss

   Min fina hugo

     hihihi   På skylten bakom mig står det att man inte får fotografera där. hihi   Emma skulle ta kort på sin tuta , men skärpan kom på mig . hehe   Den hade jag i munnen    Hugo & hans mamma.     My öga.  Vid tolvslaget

 

Puss !

   Jag skulle upp på emmas rygg.      Skön bild haha.        så fin så man dör ju ;)   Hugos mamma.   LOL.      hihihi   Hugo och hans mamam        HAAHAHAHHA skönare bild :')   Drogmin vid tolvslaget , moster i bakgrunden  hah jag drog i en grewn och snö for över mej :'p

  

ÄLSKALING.

Av linn wallander - 2 januari 2011 19:58

OM DIN KLASS!

 




vem är du med på rasterna? Isabelle , Becca , Nike och Ben.
vem pratar alltid på lektionerna? Mattias Ångell
Vem kommer mest försent? oftast jag på morgonen.
Är några i din klass tillsammans? nej.
Vem fjäskar mest? Emil Markusson
Är det någon som alltid har på sig mössa? Mattias ångell
Vem tror du kommer gå ut med högst betyg? Emil , jonatharna och Emma kanske.
Vem är klassen dampbarn? Isabelle , jag , Emil , Mattias , Isak , jonatharna, Alexander, wille.
Vem låter mest? Mattias och Emil
Vilken tjej är omtycktast bland killarna? Isabelle och Becca.

Vilken kille är omtycktast bland tjejerna? Jonathan m , Pehr och Wille.
Vem kollar på barnprogram? jag , Emil , issa och mattias.
Vem är alltid glad? Emil !
Vem blir alltid färdig med proven först? Emma kanske.
Vem blir alltid sist på proven? Jag , issa , nathalie , anton och isak kanske:)
Vem har sömnproblem? Jag, issa , mattis och jonathan j .
Vem har bäst humor i klassen? Jag , issa , mattis och emil helt klart !
Vem glömmer nästan alltid att göra läxorna? Issa , jag , mattis och becca.
Vem beter sig som en vuxen? Nike , Anton , clara haha.
Vem sover under lektionerna? Jag , issa och pehr.
Vem sjunger bäst? Clara !
Vem är längst? william axelsssson
Vem är smartast i klassen? jag .
Vem är snällast? Julius helt klart ,
Vem har alltid godis med sig? Emil, Mattis , pehr eller jonathan j .
Vem har Sämst kondition? jag .
Vem är Bäst på fotboll ? jonatharna.
Vem är bäst? jag ?
Vem kommer bli läkare? Emma 
Vem har alltid penna? nathalie
Vem är bra på matte? Mattias.
Vem är roligast?Emil o mattias
Vem är snyggast? jag och issa :))))))

Av linn wallander - 2 januari 2011 19:14

Hej! 

Gu vad skönt de va o komma hem !

de har vart väldigt kul uppe i dalarna ,

jag och emma va mest i lillstugan . 

Men vi hade jätteroligt hela helgen !

Vi åkte ju i torsdags . 

eller ?

kommer inte ihåg . 

vänta..

jo de gjorde vi , i torsdags åkte vi klockan 9 .

kom fram vid 3 halv fyra , packade upp åt mat gick ut en stund och så .

på frdage , alltså nyårsafton , då åkte vi till insjön , och leksand , åt mat vi tänkte shoppa i insjön , men nästan allt va stängt.

sen när vi kom hem gick jag och emma ut och såklart gick vi vilse i lilla östanhol . hah , vi va rätt långt ifrån stugan ..

aja , sen blev de trerättersmiddag. 

jättegott ! sen gick vi ut då vi tolv , och stackars lilla hugo sprang runt och skällde helatiden , han var så rädd när det small! 

o vi fick inte prata med han heller.. :/

aja , han lugna ner sej till slut och vi busa lite med Han och lars och blev lita snömulade .. hehe 

sen gick vi in o la oss då , de e inte så kul och va uppe till 3 när lillasyster lägger sej 12 .. :)


aja , underbar helg har de vart !

längtar tills nästa gång vi åker upp dit , ja har bestämt att jag och min kusin ska ta bussen eller tåget dit själva , hon från stholm och jag från bajsjämtland , och så ska vi gå på sommar land varenda dag ! :)


aja massa bilder kommer sen när emma har skickat dom :)

pusspuss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards