linnwallander

Alla inlägg under november 2010

Av linn wallander - 29 november 2010 12:09

Hej hej , nu sitter jag i datasalen , själv.

Fredrik va tvungen o byta plats </3

nä ja ba skämta , ja har frida o karro framför mig . :)

asså jag e klar med de här nu , men jag säger inget till anna för då må ja göra nåt annat skit

Av linn wallander - 27 november 2010 13:29

jag hade sjukt tråkigt =)

Av linn wallander - 27 november 2010 12:45

hello , jag har nyss städat och bytt sängkläder o massa skit , det är min lillasysters sängkkläder så hon kom in o sa till mig : Linn , du får faktiskt inte ha dom där sägkläderna .

jag : men mamma sa att jag fick

annie : amen jag ska faktiskt byta sen och då måste jag ha dom där 

jag : men jag fick ha dom här eftersom du har rivit mig här , och här och här o här o här . 

annie : men.. asså.. ah vad dum du är jag måste ha dom sen !

sen sprang hon ut höhö =p


asså seriöst jag ser verkligen hemsk ut sen och typ döda mig , jag har ett sår som är kanske 7 cm vid tinningen och kanske 4 cm vid ögat och sen på hakan , näsan , kinden och mellan ögonen :'o


haha snacka om jag skämdes i skolan alla ba stirra på mig , och alla ba hallå vad har du gjort !? sjukt jobbigt va de , hoppas de inte blir massa ärr oxå , och jag ser ju ännu hemskare ut nu när jag har fått 4 finnar oxå ! -.-


amen nu måste jag fixa lite mer på rummet höhö =)

pusshejdå  

Av linn wallander - 26 november 2010 18:51

Hejsan svejsan , just nu ligger min syster på min säng och läser min bok , och jag håller på att lägga upp bilder på fb =)

 idag åt vi fondue , jag har faktiskt aldrig ätit de , men de va gott =)

imorgon ska jag städa , julpynta , baka och sen på kvällen ska jag vara barnvakt =)

mamma och lars ska på nån 5års fest hos mammas chef =)


aah vad ska jag skriva nu då ? =)

höhö shitthesame jag glömde iaf kameran hos pappa eller jag glömde den inte jag lämna den där för minneskortet e trasigt hehe =D

nu ska jag poppa popcorn och mysa med familjen . 

pusshejdå  


  

en jäävligt gammal bild på mig 

Av linn wallander - 25 november 2010 21:08

Hej hej , asså nu kan ni typ glömma min gamla blogg på blogg.se , eller jag kommer ha kvar den men kommer nog skriva här ist .

Bloggplatsen verkar mycket bättre , men jag fattar inte så mycket än   


Aja , idag har jag vart på skolan , tråkigt som vanligt , men vi skulle typ se på film , o ta me oss godia o sånt skit , fatta störande de va när man såg alla som glodde på mini tv'n och ba svulla   

höhö jag skriver sen !    

hejdå   


Kommer lite bilder 


                    


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards