linnwallander

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av linn wallander - 11 januari 2011 22:31

tahaha , jag skrev ju förut att jag ska bli duktig i skolan , och hela sjuan och typ halva sexan har jag smsat och massa skit på lektionerna och skite i att vi ska lägga fram dom , men nu har jag lagt fram min mobil näästan alla dagar !:)


Och min mentor åke , han sa idag att jag har tagit nya tag och blivit jätteduktig !:D

hahaha skryyytarn ;D

nerå , men ganska stolt faktiskt ! :)


åh vi har alltid kallt i klassrummet , men jag klarar mig , fölr jag typ ligger på elementet (a)

ne men vi har typ den äldsta stället på hela kastalskolan , vårt klassrum har varit ett klassrum för dammalergiker ? :o

ihihiihihh ,  våran klass har ju blogg oxå (y)

den ääääger !!!!!!! eller?

Av linn wallander - 11 januari 2011 22:03

Hallå , jag orkar inte göra den här dag grejen ! :p


jag kom nyss hem från backen , i gällö , med syster och josefin ! :)

vi hade jättekul , josefin åkte snowboard och jag och gabriella skidor. :)

josefin ramla en gång och putta rasmus , haha , så kul! :)

men ingen annan e så dålig som henne , så vi ramla inte :p


idag hade vi gympa , vi hade bande , de va askul  !:) 

själv gjorde man mål då ! ;D

på fredag på gympan ska vi oxå ha de , men då ska vi mest ha matcher , hoppas vi har samma lag ! hihi


o ja måste bara säga att jag och jonathanm är bäst ! :)

och jag och jonathanj är bäst på kort !:D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards