linnwallander

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av linn wallander - 6 januari 2011 23:31

tjena ! Lääget ? ;)


själv mår jag rätt bra ! :)


Jag och Emma brukar gå runt i stan och säga så till hon/han i kassan ! 

det är väldigt roligt tycker jag . hähä


Nyss tittade jag , pappa och syster på svärdet och spiran , andra delen , rätt bra faktiskt tycker jag , väldigt sorglig och ändå hemsk på samma gång , hahah er somkänner mig väl förstår nog det här , men dom flesta gör det nog inte .. Jag låg i samma soffa som min syster och hennas ben va bredvid mig , och jag vart lite rädd så jag kramade hennes fot och skrek till..

Aja ,  igår va första delen , idag andra sen på onsdag och torsdag nästa vecka kommer dom sista delarna !


Av linn wallander - 6 januari 2011 23:23

ja , jag e verkligen INTE bra på sånt här men ..

ja försöker. :p


  • En snäll och omtänksam person.
  • En som lyssnar när man pratar och som förstår en.
  • En som stöttar en genom livet.
  • Bra humor , men inte för mycket av den.
  • De ska vara en fin person över huvud taget , inte bara på utsidan.
  • Den personen ska ta första steget.
  • Ska inte vara blyg för nya saker i livet.
  • Ska kunna älska mig för den jag är , och inte för den dom vill ha !

Jag började förut idag med en lista där de blandannat stog tt han skulle titta mej i ögonen och säga att han älskar mig , då sa hon : så om deskulle komma en främling och säga att han/hon älskade dig , skulle han vinna ditt hjärta då ?


då tänkte jag efter , tog bort listan , tittade lite vad andra hade skrivit och gjorde en ny . 


Av linn wallander - 6 januari 2011 13:36

Hej hej , igår bröt jag redan de jag sa ;/

jag la mig vid 00 , hähä.


iaf , jag hade ställt alarm på nio , vknade , stängde av de , somna om , hde världens konstigaste drömmar , oxå låg jag och pratade med gabriella .


De va nån jordgubbstårta med geléhallon som rann iväg , och att gabriella såg mina drömmar , sen åt jag glass och en ödla , och kakor som smulade och nån brun stång , o de va nog för att jag åt marängswish igår hhh , marängerna va kakor , ödlan va bananerna , stången va såsen :'p

ahah aja , osså varenåt me att jag bada , och min syster , sen sov jag i drömmen sen kom farmor och massa skit .. haha :p


aa , iaf , jag vaknade elva då och låg och pratade med gabriella.


ja just ja , igår va vi på opeskola , min gamla skola , som jag gick på upp ytill trean , och åkte där på kullen , ahhaha de va jätteroligt ! de KANSKE kommer enn video men jagskrek som enjävla åsna så jag vet inte .. haha .


aa iaf , när vi klev upp låg jag och läste , nu har jag läst halva boken.

sen åt vi sen gick vi ut med pappa och åkte skoter , roligaste åkturen på väldigt länge ! Ja tappa min halsduk och när jag och gabriella satt och fundera på då stannade pappa och hitta den ;D


aja , nu ska vi ut igen jag och gabriella , vi kanske går till backen vid freddy .. hhah vid busskusren i ope , ni som ville veta  ;) 


pusspuss


just ja jag och syster hade ansiktsmask nyss ;)


       

HAHa lol jag bjuder på bilden .. typ :p

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards