linnwallander

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av linn wallander - 4 januari 2011 20:19


  • Hoppa bungyjump.
  • Se på solnedgången med den jag älskar.
  • Vinna Pengar.
  • Skaffa familj.
  • Åka fallakärm.
  • Åka till USA.
  • Flytta hemifrån ..Hehe
  • Träffa nån känd.
  • Ha kvar några vänner livet ut.
  • Ha en sån här klassträff efter 20 år. 




  • Japp , :)

    haha jag fick lite brist .

    fick tänka lite oxå.

    nåt som jag verkligen inte vill göra (a)

    Av linn wallander - 4 januari 2011 20:18

    Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör 
    Dag två: Nio saker om dig själv
    Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta
    Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på
    Dag fem: Sex män du tycker är ursnygga
    Dag sex: Fem saker du skulle vilja göra
    Dag sju: Fyra avtändande saker
    Dag åtta: Tre tändande saker
    Dag nio: Två favoritlåtar
    Dag tio: En bekännelse

    Av linn wallander - 4 januari 2011 19:58

    Hej hej , nu sitter Emma här bredvid mej.

    Ja , tryck på namnet så kommer ni till hennes blogg , hon typ gjorde den igår haha så att .. jaa :D


    Idag vaknade jag upp typ som en isbit hos issa :D

    ja sov på en luftmadrass som typ va iiiskall :p

    Aja , sen klev vi upp vid 10 , fixa oss , åt frukost , sen åkte vi in till stan med hennes mamma ! 

    Issa skullle typ kolla på nån jacka & skor ,m men hennes jacka kostade rätt mycket och va inte så varm m, men hon ska köpa den ändå .. haha :D

    aja , sen gick jag , Emma och Isak  på bio , vi tittade på '' änglagård , tredje gången gillt'' Den va väl ganska bra men man fattade intre så mycket .. haha inte en film som man re4komenderar så jättemycke ;D


    aa , vi sover i soffan ikv (yy) hahah skoja , men vi gör de o ligger o tittar på tv på kvällen :DD:D:


    shiit ni har slutat läsa för länge sen men skit samma hahaha

    H E J D Å A L L A   S Ö T A 


    hehe cool bild (h)


      


    oo där har ni filmen ;D

    Tidigare månad - Senare månad

    Presentation


    Hej .
    Jag heter Linn Wallander .
    Jag är 13 år.
    På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

    Fråga mig

    4 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
             
    1
    2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17
    18
    19 20 21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    <<< Januari 2011
    >>>

    Besöksstatistik

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inläggen

    Andra bloggar


    Ovido - Quiz & Flashcards