linnwallander

Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

läskig dröm :(

Av linn wallander - 3 januari 2011 11:58

Hej svejs .


Jags´ska snart skynda mig att duscka , torka håret , fixa håret , sminka mig , packa sen går jag till isabelle och sover där . 


Men jag är bara tvungen att skriva om min jävla hemska dröm inatt ;(


Ja kom typ till skolan , och vi hade bytt platser , och denise gick kvar i klassen . När vi började i klassrummet började dom skrika åt mig , en massa saker som va sjukt taskiga . aa så jag gick och satte mig på min plats och slog i bordet och skrek år dom o hålla käften o låta mig va och dom bara fortsatte , sen då satt jag bredvid wille och benjamin, fast benjamin går inte ens i min skola hehe , och alla var emot mig förutom dom två dårå , dom satt och trösta mej , sen hade vi lektionen då  , men jag hörde fortf deras skrikande röster , och när de blev lunch rast , då gick jag ner till busshållplatsen vid OK . och ställde mig och väntade på bussen vid en soptune och jag bara föll ner på soptunnan och grät o grät jag grät som bara fan ! och sen kom ju issa ner oxå , hon sa ingenting sen kom wille , kim och eric sundberg. :o

och dom prata med mig och trösta mig , sen hängde issa efter mig , och låssades soim ingenting , åh herregud , sen vaknade jag , ja vart så glad att de inte va på riktigt , när jag såg ett sms av isssa hon frågade när jag skulle komma :')

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn wallander - 24 januari 2011 21:00

  nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bloggen nya bl...

Av linn wallander - 23 januari 2011 16:43


haha seriöst nu tar ja bort min blogg ;D   eller ja tar bort den om en vecka eller nåt sånt ;D kul kul :D ahhahab ehjedåå :*PPP   bilden bästa benjamin gjorde ! :)   www.thecools.blogg.se ...

Av linn wallander - 23 januari 2011 16:29

  du vet vad andvänder du för smink ? vilka bloggar tittar du ? vem e söt ? vem hatar du ? :)   sara vem är din bästa vän ? <3   olle vad är din största önskan ?  favoritkläder ?    leg yes my säg de på svenska vem har bäst stil av...

Av linn wallander - 21 januari 2011 18:35


schnygg mobil man har (y)      nerå men den e inte så fin , den har ingen miitten knapp så tänk er den där med vitt och svart i mitten istället, rätt svårt o trycka för mig som klippte naglarna igår :p men min fina riktiga mobil gick ju sönd...

Av linn wallander - 20 januari 2011 23:09


nej men seriöst , fråge stundssak?:p   de får bli en sån :) svarar på frågerna på söndag! :) o ja lovar att svara ärligt :) hihi       bild sen somras  ...

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards