linnwallander

Alla inlägg under december 2010

Av linn wallander - 13 december 2010 18:37

Ta fram mobilen tryck neråt och släpp sedan. FUSKA INTE!


1. Jag älskar: Daniel Svensson
2. Jag tänker mycket på: Jagelonica Sterner
3. Fast jag äcklas av: Molly Fridell
4. Fulast i världen är: Viktor Stävhag
5. Ikväll ska jag gå i säng med: Hugo Lövkvist
6. Mitt senaste ligg var med : Sebastian Boye
7. Jag tappade oskulden med:  Rasmus Sundberg
8. Jag gillar att våldta: Emelie Holm
9. Jag är rädd för: Josefin Andersson
10. Jag skulle dö om jag inte fick krama: Oliver Dagher
11. Den jag vill hångla upp nu är: Viktor Stävhag
12. Jag tänder på: Jonathan Malmberg
13. Den som är den osmartaste jag känner är: Marcus Öberg
14: Nu vill slå: Wille Axelsson
15: Jag saknar: Jocke Starkman


Ja , för er som undrade hade jag sjukt tråkkigt :p

Av linn wallander - 13 december 2010 17:15

asså shit jag vet inte om jag pallar göra de här 30 dagars grejen .. :o

aja , idag ska jag skriva om veckan ?

de e ju början på en vecka ? xp

aja , shit the same .


Måndag (idag)- Lucia tåg i kyrkan , sen ner till sporthallen och kolla på bandy . Sen åka hem kl 12 , äta mat , sova 2 timmar , åka till mamma, äta , sitta här ;d


Tisdag -  Lucia tåg för PRO , vanliga lektiopner , åka hem sova


Onsdag -  ingen aning 


Torsdag - åka till pappa & va med emma kanske xp


Fredag - Genrep  , skola


lördag - dansuppvisning , sova


söndag - dansuppvisning , sova

Av linn wallander - 12 december 2010 23:31

Lägger upp 4 av dom roligaste videorna i världen , HAHA  får ju nästan kramp i magen ;d








HAHA , jävligt gamla , men fortf sjukt roliga :''P

Av linn wallander - 12 december 2010 16:19

 i min väska ligger gympakläder oftast.

och ibland Lite smink & hårspray ,

men det är inte ofta de ligger sånt där ;p


Av linn wallander - 12 december 2010 16:09

Hejsan 

dag 11 nu ska jag skriva om mitt syskon ,

jag har egentligen 6 st , men hon är mitt enda riktiga.


Ann Gabriella Wallander

världens bästa syster, 15 år , jobbig som fan

och störande , cp och dryg . 

men ibland e hon bäst oxå ,

hon har typ räddat mitt liv 3 gånger ,

när jag var mindre alltså .:p

aa vad ska man skriva om henne?

hmm..

de e tomt . byebye



   min fina syster

Av linn wallander - 10 december 2010 22:59

hejsan svejsan alla ;D

idag e de 10 december , alltså ska jag skriva om vad jag har haft på mig idag , men asså jag vet inte om man ska ta efter datum eller inte , men jag tyc ker det vart roligast såhär höhö ,  de e iaf ganska lätt jag har haft :

3 par strumpor ,

2 par truuuser

1 par jeans

1 par mjukisar 

1 linne

1 bh

1 långt halsband

2 halsdukar

1 jacka

1 par täckisar

3 par skor 

1 långärmad 

1 topp

1 mössa

1 par vantar


Nu tror jag att jag fick med allt ;D


ne 

3 st örhängen

mascara

foundation

nåt glitter

1 håspänne

1 hårsnodd


Nu kom nog allt me ;D

haha jagöverdrev nog lite med höhöh 



Av linn wallander - 9 december 2010 22:05

Dagens...

  


Bilden vart lite mörk , men ..

Rosa tröja - Bik bok

vitt linne - gina tricot

mörkblåa jeansleggins - hm

Halsduk - lindex

Av linn wallander - 9 december 2010 18:43

seriöst , min tro ?

jag jag tror inte på gud , jag tror att efter man har dött , då föds man på nytt , asså vad skulle annars hända ? Man borde ju typ lixom komma till världen nån gång , man kanske kan bli hund eller nåt oxå .. de skulle jag vilja va :D

värsta kul o ba skrika när man vill ha nåt ;p o då fixar alla ens saker ;D


aja , jag tror inte på farao , eller gud , eller mohammed eller va fan alla gudar heter ;D


  

Jesus ? a fast nä

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards