linnwallander

Alla inlägg under december 2010

Av linn wallander - 25 december 2010 21:28

Orkar inte göra 25:an :)



Imorgon ska jag kanske på stan .

Min storasyster fyller år , men jag vill inte åka imorgon för jag mår inte så jättebra , så vill inte åka och smitta ner dom , 

men vet inte om jag orkar gå på stan heller..

Jag hade lite feber imorse , snorig , ont i halsen som fan ..:(

jobbigt !


aja , nu ska jag ta och fixa mig inför sängen kanske titta på tv med mamma lite . Sen lägger jag mig nog och ringer bästavännen då , som jag saknar så sjukt mycket :( Vi har inte pratat p ett tag så de känns som han mår dåligt eller nåt . ?

Efter de ska jag nog ringa min andra söta kompis , han har jag heller inte pratat med på ett tag ..:(

saknar alla mina jävla fucking kompisar ! 


ååh jag hittade en dagbok sen femman igår , åh läste så sjukt roliga saker , typ ett hatbrev , och om Lina , och samuel , om alla hahah fan va kul de va :'')


a men nu ska jag ta och ringa dom bästa . puss hejdå !

Av linn wallander - 24 december 2010 23:34

Dag 24 och jag ska skriva om något som gör mig gråta .. 


DEt är ganska mycke de , när jag tänker på gamla minnen .


Men en sak som verkligen får mig att gråta ,

de är när någon annan gråter , eller när jag tänker på att något hemskt händer nån jag älskar ,som i förrgår natt  från onsdag till torsdag vaknade jag av att jag grät ,


Jag drömde att mina allra bästa vänner va samlade i mitt klass rum ,jag kommer inte ihåg riktigt men ja tror de va emma, isabelle, Rebecca , Sebastian , Fredrik och Frida kanske nån fler allt va så suddigt minns inte riktigt ,  


iaf vi va i vårt klassrum men sen va vi nedanför mitt hus i ope vid stor vägen och då låg några av dom i bäcken , och några va borta och jag gick och lyfte uppp en och en och allihopa hade drunknat , jag har fortf ansikterna kvar i huvet ..


då vaknade jag iaf att jag grät . och de är vekligen en sån sak som får mig att gråta och jag sitter nästan nu och gråter .. haha :)


a nu ska jag tänka på nå bättre !


GODJULL ALLA SÖTA ;D

Av linn wallander - 24 december 2010 21:14

God jul på er som läser min blogg ! :)

asså jag har faktiskt ingen aning om vilka som läser min blogg , för de e mellan 10 - 20 läsare varje dag , men de kan ni ju se själv i menyn där nere heheh :) 

skulle va kul om ni ville kommentera ert namn så jag vet på ett ungefär vilka som läser bloggen . :)

sen efter de här 30 dagars grejen kanske ni kan komma på nåt jag kan skriva om varjedag ? :)

inte för att jag tror nån kommer kommentera då men haha :)


Jag har fått rött många julklappar ! :)

vi har ju vart hos farmor och farfar nr 2 halva julafton och sen åkte vi hem då . men jag fick rätt mycke iaf :

 

Ett smycke , av märket våga , av min älskade kusin  

Puma Parfym av mamma  

hög talare av philips , men de fick jag av pappa iförrgår , men hade ingen bild på ddom då ;)

 

En voulume master av mamma

 

En tubhalsduk av Gabriella syster   

Och sen ett till par högtalare , perfekt , för då kan jag ha ett par hos mamma , andra hos pappa (y)


Sen fick jag oxå:


- En mys dress av mamma

- Tomteskum av sonja och ove

- shampoo av sonja och ove

- strumpor av mamma

- prydnads hjärta av sonja och ove

- Present på gina tricot 200 kr av sonja och ove

- Nagelack av annie

- ringar av gabriella syster


oxå de på bilderna då , sen kommer jag verkligen inte på nå mer ;D



Av linn wallander - 23 december 2010 09:41

Dag 23  ska jag skriva om något som känns bättre.


å jag tror att de är att de e påväg o bli sommar igen

så skönt o veta att de blir ljusare och ljusare för varje dag och de snart är sommar !

saaknar !

Av linn wallander - 22 december 2010 16:26

Hej , idag va jag på stan.

jag , Emma och syster åkte in vid tio och åkte sen hem klockan ett . 

jag köpte några saker till jul och nyår . 


Tunika från hm 149 kr

Strumpbyxer från hm 129 kr

Rött & grått linne från cubus 149 kr

Stor grå kofta från gina tricot 249 kr

Snoddar från gina tricot 19 kr

Mascara från sense 115 kr

Mössa från gina tricot 79 kr

och sen blev de 3 cola och en vimto, men den mådde jag illa av så den fick stå i en papperskorg på sense  ;D

                 


    

Av linn wallander - 22 december 2010 16:18

Hejsan , dag 22 , då ska jag skriva om något som upprör mig .. 

De är sjukt mycket saker som upprör mig .

Kan skriva 5 st . 


1. När man smsar med nån och dom slutar svara efter några sms.


2. När man verkligen är sugen på nåt , så finns de inte hemma och affären ligger 1 mil bort.


3. När Ens kompis blir sur på en eller slutar prata med en bara sådär.


4 . När jag inte får som jag vill . hehe


5. När något inte funkar.


Såpp.

Av linn wallander - 21 december 2010 22:43

Vid en annan tidpunkt.. vad ska man skriva . 

Haha inte för att verka trög men jag fattar inte de .


Aja , idag hade vi ''lilla'' julafton hos pappa med pappa dårå , Gabriella , farmor & farfar , bror och hans tjej ida , Största syster , med hennes familj , så åt vi mat och lekte med barnen och åt mat :)

Jag ville ju va med syster på jul så de fick bli hos mamma , så därför har vi lilla nu då .


Jag vart faktiskt väldigt nöjd med mina saker jag fick .

          

Och sen fick jag lite mer oxå , <3

Av linn wallander - 21 december 2010 12:24

                                                 

Dom blåa är min grupp , dom gröna är oxå min grupp , dom vita sakerna är lucia grejset , tjejen som ligger ner är lilla lucian sen är de hanna och joline , tyckte bilden va så söt så jag va bara tvungen o ta den me , sen e de älsklingen i svart & rosa. 

och sen videon där nere e när jag dansar då , kanske kommer lägga upp den gröna oxå , men emmas mamma filmade mest emma . 

Puss hejdå

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards