linnwallander

Alla inlägg den 27 december 2010

Av linn wallander - 27 december 2010 22:48

Hejhej , sitter och laddar över musik

på nån mp3 som jag fick låna av Emma . 

Den funkar inte , jag har laddat den

och hett över musik på den men den e död ..


De va ju lite synd för den e så göllig !

hahaha skämta.

Men jag får nog till det nån dag ;D


aja , jag satt och rensade lite bilder oxå och hittade en gullig bild som jag hade tänkt lägga ut på julafton , men då hittade jag den inte men nu hittade jag den långt inne på datan ..

alltså på mina mottagna filer..

haha man kan ju vara normal ibland.


Den fick jag av min vän benjamin , och han skrev förut att jag kunde skriva om han på min blogg o de ska jag ! :)

han heter benjamin eriksson och är lika gammal som mig . 

Han e tsm med MIN lilla lina som jag saknar såhäääääääär mycket.

Han har fina klädstil och han är jättesnäll

Han är rolig och vi brukar tycka likadant haha :)

o vi vet att de bästa i världen är pengar , tjejer , killar ,

och vi 2 då ! :)

Han har en jätterolig blogg där han lägger ut videos på han ..

haha men han har tagit bort alla videosar ,

och de tyckte jag va tråkigt för jag brukar

sitta och skratta åt dom .. :(

Men den blogg jag kollar på nu heter www.nimaj.blogg.se :)

så den kan ni trycka på :d


Liten pojke . :)


men glöm inte att jag e coolast.


Av linn wallander - 27 december 2010 22:22

Hejsan , dag 27 , ska jag skriva om min favoritplats..

Ja min favoritplats är väl där min dator e ..

närå men typ , är min data i sängen , då är de ju där jag vill va 

ich är den i köket eller på skrivbordet så sitter jag där ! 

haha , men jag har nog ingen favorti plats..


Jag har ju typ 4 familjer känns de som och då ska jag säga er att

hos mamma är det nog köket som är min favorit.

hos pappa är det nog köket och tvrummet.

hos emma är det nog Hennes rum eller hennes kök ..

eller kontigt nog hennes stora toa :o

aa hos isabelle är det oxå hennes rum och hennes kök , och tvrum men dom sitter ju ihop så ..  .. :)

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards