linnwallander

Alla inlägg den 15 december 2010

Av linn wallander - 15 december 2010 16:38

Hej !

Dag 15  , då ska jag berätta om mina drömmar . 

Oftast brukar jag väl drömma om nåt som jag vill ska hända , eller om de jag ligger och tänker på på kvällen . Alltid när jag håller på och får feber eller har feber , då drömmer jag marddrömmar , typ att nån i familjen dör eller nåt , Jag minns när jag var minde och mådde dåligt , då drömde jag en marddröm , fast det kändes ändå verkligt , jag kände verkligen enn stor boll i halsen eller sånt ,och då drömde jag att jag hade en asjävla stor boll , och jag rullade den fram och tillbaka till olika personer i olika drömmar , alltid samma dröm , och sista gången jag drömde de , då va det min syster , jag kanske var 7 år då . Så det har nog växt bort nu , hoppas jag för det var hemskt.

Jag brukar alltid vakna när drömmarna är som bäst .


Vad tror ni ? Vissa säger att om man drömmer att en själv dör , då dör man på riktigt , jag tror faktiskt på de ja , för när man tänker efter har man aldrig själv dött i nån dröm .. hmm , vad tror ni ? skulle va kul om nån svara :)


puss

  

Bild sen i somras på båten med sofie . 

SAKNAR HENNE !


Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards