linnwallander

Alla inlägg den 29 december 2010

Av linn wallander - 29 december 2010 18:49

Hej ! nu sittert jag och emma här hos mig och skjuter en whiteboard penna från fordet in i väggen haha kul liv ? ;)


imorgon åker vi klockan åtta så då blire o kliva upp klockan 07.00 .

Nu ska jag packa ! :) pusspusshejdå ;D

Av linn wallander - 29 december 2010 12:51

Hej , Nu sitter jag och sminkar mig , ska åka till emma om en stund sen skjusar pappa oss till mamma, så ska vi packa där , och sen på torsdag morgon åker vi iväg till dalarna ! :)

Där ska vi fira nyår och ha kul.


Aja , igår fick jag en ipod av pappa ! :)

den är inte så jätteny , Men den är väldigt bra !:)

jag fick den inte ny utan pappa har haft den ett tag , men de är rätt bra ändå för nu e den redan sliten , då syns inte allt jag har gjort hehe.


Så ser ipoden ut , när jag kommer hem och har min data måste jag ladda ner itunes , och fixa bättre låtar till den , just nu har jag typ ramstein , och gamla låtarv av lady gaga & eminem ;)


   Så ser den ut.



    

Och sådär ser jag ut idag med en 


- Lila basictröja från gina tricot

- mörka jeans från gina

- Vitt linne från gina 

- Ringar från gina


Allt från gina när jag tänker efter ;)


Av linn wallander - 29 december 2010 10:46

Hej! 

jag måste verkligen dissa en sak som jag, pappa och min syster pratade om vid frukosten imorse.


Det är att ens föräldrar inte litar på en . 

ALLA föräldrar ska lita på ens barn , gör man inte de måste man ju prata med han/hon?

När man har en kille måste man kunna träffa honom utan att ens förälder ringer 24/7 och man ska kunna sova där utan att ens föräldrar tror att man verkligen måste ha sex med dom , bara för att vi är i den åldern nu .

Man borde få göra precis vad dom vill med sin kille bara dom skyddar sig . Sen spelar de ingen roll , man ska få träffa sin kille vart han än bor. 


Så de dissar vi nu, att man ska få gör vad man vill men att man är försiktig så ens föräldrar kan lita på en :)

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards