linnwallander

Alla inlägg den 28 december 2010

Av linn wallander - 28 december 2010 19:11

Dag 28 - hoppar jag 



Idag har jag vart på stan Med min syster , mamma skjusa in mig vid ett till ope , så åkte jag och syster till stan :)

jag köpte en jacka , läppsyl till issa , för hennes försvan ba POFF !

och samtidigt köpte jag ett likadant till mig då :)

och sen köpte jag långa hårnålar , kändes som att jag höll på at typ skära sönder huvet , för att mina pluppar va av på hårnålen.. 

tihhihi  


Igår va jag ju också på stan , och i förrgår , och dagen innan de , hehe så ska sriva eller lägga upp de ja köpt :)


- En lila vanlig långärmad tröja från gina tricot

- En grå hoodie med gul text från cubus

- En lila,vit och svart jacka från intersport

- Ett rosa läppsyl från hm 

- En mascara , halva svart , halva silver 

- coooolaa

 sen tror ja inte att jag har köpt någe mer faktiskt ! 

Känns som att jag har köpt mycke mer , fan va läskigt :p


aja , nu ska jag ta och städa mitt och min systers rum med min syster .. :) haha imorgon åker jag jju till dalarna , och ska fira nyår där . :)


  

Min nya jacka :) 

är finare om man spänner lite där nere o har på sej den ;D kanske kommer bild fan sen :) hahah skoja :)


ÄLKAR MIN MAMMA OCH PAPPA OCH SYSTRAR OCH BRORDRAR ! :)

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards