linnwallander

Alla inlägg den 6 december 2010

Av linn wallander - 6 december 2010 21:32

Min dag .

Ja ! En helt vanlig Måndag för mig , är : 

Jag vaknar av alarmet klockan halv sju , ligger sen i sängen och segar i en kvart / halvtimme , beror på hur trött jag är haha .

sen klär jag på mig , och sätter i platttången och sätter på musik ;D 

sen sminkar jag mig och fixar håret , sen kollar jag att jag har allt packat till dagen, och sen går jag ner och äter frukost , sen går jag ner en gång till och borstar tänderna , kissar o sen går jag upp , längst upp , sen går jag ner till mitten och klär på mig , går ner till bussen ca 08.00 ;D

sen kommer bussen typ 5 över och bussen kommer till skolan 12-16 över 8.

Då går jag upp till skolan och sen springer jag in i klassrummet , förskenad igen ;D

sen massa lektionäckel , sen stickar jag 5 min före alla andra för att hinna med bussen hem som går 3 . och sen åker jag hem o äter , byter om o sen till dansen , o dansar , går till donken och väntar där 45 min , oftast . sen går jag till bussen typ 5 över åtta och bussen kommer kvart över sen går jag hem och sätter mej vid data ;DD;


HAHA hoppas nsi orkade läsa ;D

puss 

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards