linnwallander

Alla inlägg den 2 december 2010

Av linn wallander - 2 december 2010 22:01

Hmm , en skada .. 

Jag har haft många skador , men en av dom va nog när jag va på leksand sommar land och va nere vid sjön , där de finns typ en grön korv som snurrar som man ska springa på , med luft i kanske 2,5 meter , då skulle man springa över den till en stutsmatta och på nåt sätt så ramlade jag när jag sprang och skrapa upp hela ryggen , armen och benet , de va lite hemskt . Och dagen efter det skulle jag springa in i ett litet lust hus på campingen till isabelle , men då halkade jag och ramlade och tog emot mig på mitt ring finger , så jag fick ha nån grej på fingret ,det gjorde sjukt ont kom jag ihåg.. usch :(

Av linn wallander - 2 december 2010 20:52

Hej ! , nu har jag bestämt mig , bloggplatsen blir de .

usch jag tycker de där e så jobbigt , att välja vilken blogg man ska ha .

aja , bloggplatsen e bra och inte jobbig med design och header och sånt utan de e bara att sätta in headern så anpssar den sig , och design kan man göra själv . super bra ! :)

o här kan man göra typ 100 olika smileysar och ändra text och färg o sånt :)

Nu har jag bestämt att jag ska ligga i sängen klockan tio .

Fick nyss sms av emma , hon frågade om inte vi kunde gå hip hop ist . 

och ja kolla de , så vi ska gå hiphop 13 år och uppåt nivå 2 !:)

nu sitter båda vi två , och tok letaqr efter pappren där man skriver danskursen , som ska va inlämnad nästa vecka , aja , jag får väl ta en ny lapp på måndag o lämna in på tisdag . 

shit the same  , jag pallar inte leta mer nu ;d



jag ska  gå o dricka glögg nu eller nyponsoppa eller nåt , så ja blir lite tjockk (;

 HAHA jag o emma har roligt samtals ämne HOST .


pusshejdå 


                     

Presentation


Hej .
Jag heter Linn Wallander .
Jag är 13 år.
På min fritid brukar jag dansa o va med kompisar , kolla min blogg o kommentera gärna ! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards